Pracovní schůze OS Praha a OS Středočeský, 13.10.2020
Zápis z pracovní schůze OS Praha a OS Středočeský, konané dne 13.10.2020 od 17.00 h
Přítomni:
OS Praha – Mecerová, Boušek, Šulc
OS Středočeský – Husák, Schejbal, Ing. Krejzek, Ing. Honsa
- Pokud by se konala výstava, byla by společná obou OS jako v loni buď v 12/2020 nebo 1/2021 v Tatcích. K dnešnímu dni zatím odloženo. Společné vyhodnocení standard a ocenění kooperace zajistí OS Praha.
- Všechny finanční prostředky jsou mezi oběma OS k dnešnímu dni vyrovnány.
- Obě OS souhlasili s tím, že by příští rok zachovali kooperaci. Pro příští rok bude rozšířená o krátké tratě a dvě tratě holoubat od závodu Amberg. V praxi to bude vypadat pro OS Praha, že si odlítne tréninky a oba závody Tachov sama a následně od Ambergu vše společně s OS Středočeský. To samé platí pro druhou stranu OS Středočeský. Střední tratě Kupferzel a Heilbron. Závodní plán bude sestaven podle termínu Zemského závodu Oostende. Dlouhé tratě 3x Saarlouis (nebo něco obdobného), 1x Troyes, 1x Oostende – ZZ
Poslední tři střední tratě se poletí v rámci celého KUDT.
Poslední závod holoubat Amberg (Schwabach) bude 19.9.2021
Byla i vznesena kritika od OS Praha na napájení při závodech Kupferzel 1 a Schwabach 1, který vezli OS Středočeský. Byli jsme ujištěni, že o závodníky bylo řádně postaráno a byli napojeni i na místě startu.
Společné výsledky budou počítány ze série KT 25/5 a ST 20/5 – toto bylo dohodnuto i v návaznosti na MS Slivenec – viz. níže
- Žádost o přijetí MS Slivenec do OS Praha
Byla vysvětlena a prodiskutována problematika přechodu MS Slivenec. Bylo vysvětleno p. Ing. Honsovi jaké by problémy pro obě OS nastali pokud by OS Praha přijala MS Slivenec. P. Ing. Honsa nakonec sdělil proč MS Slivenec chce přejít do OS Praha, že se jim nelíbí nízká série 5/3 na společných výsledkách. Z tohoto důvodu právě byla i zvýšena série na společných výsledkách aby větší množství chovatelů mělo možnost lepšího umístění.V návaznosti na tuto dohodu přislíbil p. Ing. Honsa, že toto vysvětlí v MS Slivenci a žádost o přijetí stáhnou.
Obě oblasti jsme se znova shodli, že tento systém který máme nyní nastavený vyhovuje obou oblastem nejlépe. Odlítneme si každá zvlášť dvě krátké tratě a následně vše dohromady. Nemusí se řešit zda objednávka na závody převyšuje kapacitu auta, v tomto případě by se musela místním spolkům zkrátit objednávka a toto by se asi hodně chovatelům nelíbilo. Tohle je třeba případ který by nastal přijetím MS Slivenec.
Zapsala: Mecerová M.
Kontroloval: Husák P.